سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ لیوان اختصاصی

خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی

خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی


سبزکاپ

راهنمای خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی

ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می توانند برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با گرماژهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در سال های اخیر کسب و کارهای مرتبط با ظروف یکبار مصرف که به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می پرداختند، به سرعت رشد کردند. از این جهت اغلب شرکت هایی که دارای ماشین آلات تولید ظروف یکبار هستند، تمایل دارند در این حوزه هم شانس خود را امتحان کنند.

در اصل هدف از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی، حفظ سلامتی و بهداشت انسان ها و همچنین جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست بود. اما امروزه مردم، شرکت ها و سازمان ها برای مصارف خود نیز به این ظروف نیاز دارند. اگر در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص راه اندازی تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی هستید، در گام اول مهم است که ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی را از شرکت های معتبر که به تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف می پردازند و آشنا به مسائل مهندسی و فنی این گونه دستگاه ها هستند تهیه نمایید.

بر اساس تفاوت قیمت ماشین آلات ظروف یکبار مصرف، نمی توان تصمیم نهایی را گرفت. بنابراین تصمیم گیری درست برای سرمایه گذاری، کلیدی ترین راه موفقیت در این کسب و کار است. پیشنهاد ما به شما این است که همواره قبل از خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف،همه ی گزینه های مقابلتان را ارزیابی کنید. حتی قبل از اقدام به یافتن شرکت های تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف، اخبار، گزارش ها و سایت های اینترنتی را بررسی و محتوای آن ها را مطالعه کنید.

 

سبزکاپ

 

کدام مورد برای خرید ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف مناسب است؟

در ادامه به بررسی راه های متفاوت تهیه دستگاه ها می پردازیم:

* راه اول: واردات مستقیم از چین

شما می توانید از چین نسبت به واردات ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف اقدام کنید. اما تقریبا هیچ فرد با تحربه ای، به شما پیشنهاد چنین کاری را نمی دهد، چون:

- چینی ها استاد تقلب در کیفیت دستگاه هستند و اگر شما اطلاعات کافی و آشنایی نداشته باشید، از قطعات بی کیفیت در تولید دستگاه استفاده می کنند.

- ماشین آلات تهیه شده گارانتی خدمات پس از فروش ندارند.

- با توجه به تحریم ایران و عدم امکان حواله مستقیم پول به حساب چین از ایران، هیچگونه ضمانتی در اینکه شرکت چینی در قبال پرداخت پول از طرف شما، جنس خریداری شده را تحویل بدهد وجود ندارد!

- در بسیاری از موارد، هنگامی که شخص به صورت مستقیم به وارد کردن یک عدد دستگاه اقدام می کند، هزینه تمام شده آن بالا رفته و در نتیجه قیمت دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف از متوسط قیمت بازار هم بالاتر خواهد رفت. بنابراین لزومی ندارد که تولید کننده ظروف یکبار مصرف کاغذی، واردات دستگاه مورد نظر خود را مستقیما از چین انجام دهد!

* راه دوم: به وسیله افراد حقیقی

افراد حقیقی در بازار ایران به این معنی است که، طرف حساب شما دارای شرکت، کارخانه و یا حتی دفتر نمی باشد. خرید ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف، از این گونه افراد ریسک بسیار بالایی به همراه دارد. چون هیچگونه ضمانتی درخصوص دریافت دستگاه و همچنین خدمات بعد از فروش وجود نخواهد داشت.

شوربختانه در سال های اخیر شرکت هایی که در حوزه لیوان یکبار مصرف کاغذی مشغول می باشند، تنها در بخش فروش و دلالی فعالیت می کنند. به این دلیل که برخی از شرکت ها پرسنل فنی برای تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف ندارند، نمی توانند خدمات پس از فروش را پوشش دهند.

* راه سوم: شرکت های بازرگانی

شرکت های بازرگانی ماشین آلات را از چین خریداری و وارد می کنند. خرید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی از این شرکت ها هم دارای ریسک بالایی می باشد، زیرا اینگونه شرکت ها، تنها تجربه کار بازرگانی دارند و نیروی فنی-مهندسی ندارند، بنابراین، در این مورد هم برای ضمانت دستگاه و خدمات پس از فروش به مشکل خواهید خورد.

* راه چهارم: سازندگان ایرانی

در زمینه ساخت دستگاه لیوان کاغذی یک واقعیت وجود دارد، آن هم اینکه به طور قطع بسیاری از شرکت ها و مهندسین در ایران هستند که در زمینه تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف توانمند هستند. اما چرا این کار را انجام نمی دهند؟ به این دلیل که نه برای کسانی که می خواهند تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی را شروع کنند و نه برای تولید کننده دستگاه هیچ مزیتی نسبت به دستگاه با کیفیت وارداتی وجود ندارد.

در این بین، برخی از شرکت ها می باشند که در زمینه تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف همچون بشقاب کاغذی خدماتی مطلوبی را به مشتریان خود عرضه می کنند و برای اطمینان خاطر مشتریان، خدمات پس از فروش و ضمانت خرید کالا به خریداران ارائه می نمایند، و همچنین از نیروهای فنی در زمینه تولیدات خود بهره می برند. یکی از این شرکت ها، سبزکاپ می باشد که در این زمینه می تواند خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهد.

* راه پنجم: شرکت بازرگانی-مهندسی

اینگونه شرکت ها، هم تجربه بازرگانی دارند و سال ها است که واردات ماشین آلات ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی را انجام می دهند، و هم تجربه فنی-مهندسی دارند. این شرکت ها دارای نیروی انسانی و مهندسین تمام وقت در کارخانه خود هستند. شرکت های بازرگانی، علاوه بر فروش بهترین دستگاه لیوان کاغذی، به سفارش مهندسین خود، چینی ها را مجبور می کنند که بهترین قطعات را روی دستگاه قرار دهند. علاوه بر این همواره شما را در زمینه خدمات پس از فروش حمایت خواهند کرد.

انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی تمام اتوماتیک،

دستگاه تولید لیوان کاغذی نیمه اتوماتیک،

دستگاه لیوان کاغذی التراسونیک،

دستگاه لیوان کاغذی هیتری،

بدنه دستگاه لیوان کاغذی می توناند هم استیل و هم معمولی باشد. با توجه به نیاز خود می توانید ماشین آلات را در انواع گفته شده تهیه و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. معیار دیگری که در تولید بسیار با اهمیت است، میزان تولید لیوان در دقیقه است. امروزه دستگاه هایی تولید می شود که در هر 60 ثانیه می تواند 90 عدد لیوان کاغذی تولید کند. در نتیجه آشنایی با این ویژگی ها در انتخاب دستگاه مهم است.

دستگاه لیوان کاغذی نو یا دست دوم، انتخاب مناسب کدام است؟

کیفیت مهم ترین فاکتور در خرید موفق یک دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی است. همواره قبل از خرید درمورد شرکت مورد نظر پرس جو کنید و ماشین آلات آن شرکت را قبل از خرید به دقت بررسی نمایید. خرید دستگاه های دست دوم، می تواند یک روش منطقی برای شروع یک کسب و کار باشد، این کار هزینه های شما را کمتر می کند و با توجه به اینکه قبلا مورد استفاده بوده است مطمئن تر خواهد بود. حتی در این مورد هم باید بسیار دقت نمایید. نباید به هر دلال یا فروشنده ای اعتماد کرد.

 

تولیدی سبزکاپ ارائه دهنده خدمات ظروف یکبار مصرف کاغذی می باشد. این شرکت آماده پذیرش سفارشات برای لیوان یکبار مصرف کاغذی، لیوان کاغذی تبلیغاتی و تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف می باشد. 

چاپ لیوان تبلیغاتی و چاپ لیوان کاغذی از دیگر خدمات این گروه تولیدی می باشد. تمامی محصولات این شرکت با مواد اولیه بهداشتی و رعایت استاندارد تولید می شود. برای سفارش محصول مورد نظر خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.